× بستن تبلیغات

تبلیغات بنری شدید دو فروشگاه اینترنتی

تبلیغات بنری شدید بر سر iphone 7

تبلیغات بنری شدید بر سر محصول قدرتمند و جدید کمپانی اپل ، شاید وقتی یک کمپانی در حال تهیه و تولید یک محصول جدید باشد ، بطور طبیعی بیشترین افرادی پیگیر این محصولات هستند ، البته قبل از ورود به بازار ، متخصصان و تجار وارد کننده و توزیع کننده ها هستند . که همواره در حال بررسی برای خرید و توزیع گسترده محصولی که مردم نیاز بیشتری به آن دارند هستند . این روز ها وقتی در فضای مجازی در حال مرور صفحات وب هستیم با یک محصول جدید از کمپانی اپل مواجه می شوید .

تبلیغات بنری شدید دو فروشگاه اینترنتی

در این مسیر دو فروشگاه اینترنتی بزرگ در حال رقابت شدید در امر تبلیغاتی بنری هستند . دو فروشگاهی که این روزها تمرکز فروش خود را بر روی تنها یک محصول پر فروش و پرطرفدار قرار دادند . قبل از ورود این محصول به بازار بیشتر فروشگاه های اینترنتی ، از طریق طراحی بنر خود به محصولات متعددی که در انبار خود و قابل ارائه هستند به تبلیغات بنری خود می پرداختند ، هر کدام از این فروشگاه ها به صورت رندوم هر روزه ، یک محصول و یک بنر اختصاصی برای آن در نظر می گرفتند .

رقابت تبلیغات بنری دیجی کالا و بامیلو بر سر iphone7

اما این روزها دو فروشگاه معتبر دیجی کالا و بامیلو محوریت بنر تبلیغاتی خود را برای iphone 7  گذاشتند . هر کدام در بنر خود به نحوی برای جذب بیشتر کاربران در حال رقابت هستند . تبلیغات بنری در سایت های بزرگ ، به تعداد زیاد ، کیفیت بالای طراحی بنر و البته پرداخت ویژه به متن درطراحی بنر از ویژگی های این دو بنر فروشگاهی است .

بنر دیجی کالا و iphone7

دیجی کالا برا طراحی بنر خود همانطور که در زیر مشاهده می کنید .یک تصویر تقریبا مناسب از گوشی iphone7  و با متن های ( iphone 7 ، تحویل فوری ، فقط در دیجی کالا ، با ضمانت اصلی ) استفاده می کند .

شاید بزرگترین نقصی که در این وجود دارد ، انتخاب نامناسب تصویر iphone7 است که در جای خود میتواند تصویر بهتری مورد استفاده قرار گیرد .

بنر بامیلو و iphone 7

بامیلو همواره در تبلیغات بنری خود دنبال ویژگی ها جدید طراحی است ، و این موضوع را میتوان در طراحی  بنر های این فروشگاه معتبر کشور به خوبی مشاهده بفرمایید . طراحی بنر تبلیغاتی این فروشگاه برای محصول iphone 7 متشکل از : ( تصویر iphone7 ، هم اکنون iphone77 گارانتی رسمی )  تشکیل شده است . که البته میتوان در رده متنی هر دو بنر را جزو مناسب ترین بدانیم ، اما از لحاظ انتخاب تصویر ، بامیلو را جلو تر از بنردیجی کالا .

بنر دیجیکالا

بنر دیجیکالا

بنر بامیلو

بنر بامیلو

نتیجه گیری  :

صحبت امروز بر دو قطب بزرگ فروشگاهی کشورمان است که این روز تمام تمرکز خود را روی معرفی و فروش محصول جدید کمپانی اپل گذاشتند . باید دید که نهایت کدام یک از این فروشگاه ها برنده عرصه تبلیغات iphone 7  میشود .

انتهای مطلب .

اختصاصی رضاگراف

طراحی کارت ویزیت آنلاین  , کارت ویزیت آنلاین

عکس در طراحی بروشور نکات کلیدی در طراحی لوگو ایجاد یک طراحی کاتالوگ موفق  بنر آنلاین طراحی بنر آنلاین کاتالوگ رنگ مو کارت ویزیت آنلاین   طراحی کارت ویزیت آنلاین  قیمت طراحی کاتالوگ  قیمت کاتالوگ بروشور لایه باز طرح لایه باز بروشور دانلود بروشور لایه باز دانلود طرح لایه باز بروشور قیمت کارت ویزیت  قیمت طراحی کارت ویزیت قیمت چاپ کارت ویزیت طراحی لوگو   طراحی بنر   طراحی بنر تبلیغاتی طراحی آرم  طراحی بروشور  بنر تبلیغاتی   طراحی کاتالوگ  طراحی هدر   هدر سایت    کاور آهنگ   طراحی کاور   کاور موزیک  طرح بنر  طراحی کارت ویزیت  چاپ کارت ویزیت   سفارش کارت ویزیت   مقاله کارت ویزیت کاتالوگ  طراحی بنر گیف    طراحی بنر فلش  بنر گیف طراحی تراکت   چاپ بنر  تراکت تبلیغاتی  بنر فلش  مقالات طراحی بنر تعرفه طراحی تعرفه طراحی بنر  تعرفه طراحی لوگو  تعرفه طراحی بروشور  تعرفه طراحی کاتالوگ تعرفه طراحی کارت ویزیت تعرفه طراحی سایت   فروشگاه محصولات گرافیکی فروشگاه گرافیک طرح لایه باز طرح لایه باز قالب کارت ویزیت لایه باز طراحی استند طراحی استند نمایشگاهی استند استند تبلیغاتی استند نمایشگاهی  شبکه تبلیغات  مقالات شبکه تبلیغات تبلیغات کلیکی  پوستر محرم   پوستر دفاع مقدس  طراحی آگاهانه بروشور چه تأثیری در ارتقای برند دارد؟  نمونه طراحی کاتالوگ جایگاه طراحی کارت ویزیت در بین ابزارهای تبلیغاتی اصول ابتدایی برای طراحی بروشور  نکات مهم طراحی لوگو طراحی موشن گرافیک  ساخت تیزر تبلیغاتی کاتالوگ اینترنتی  چاپ بروشور 

فروش زمین   فروش زمین کشاورزی

 

مطالب مرتبط طراحی گرافیک

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× بستن تبلیغات